Majlis bersama Cekak Malaysia

 

majlis guru utama silat cekak guru utama gayung fatani

Pada 5 November 2013 yang lalu, PSGFM telah dijemput ke Majlis perlantikan Guru Utama Persatuan Cekak Malaysia ( PCM ), yang diadakan di sebuah dewan atas bukit, Belakang Kompleks Sukan Paroi Seremban, Negeri Sembilan.

PSGFM diwakili oleh Guru Utama, Tuan Guru Aminuddin bin Hj Anuar yang turun dari Sabah bagi memenuhi undangan rasmi guru utama PCM diiringi oleh Setiausaha Agung dan Bendahari Kehormat PSGFM. Tiada wakil daripada badan pendiri PESAKA yang lain termasuk Silat Gayoang dan Silat Lincah yang hadir pada hari tersebut. Ini membuktikan Cekak Malaysia mengiktiraf Guru Utama PSGFM yang hadir dan beramah mesra pada majlis.

Jemputan ini mengeratkan lagi semangat setiakawan dan hubungan baik di antara 2 badan pendiri PESAKA. Majlis bermula pada jam 8.30 pagi, dan diakhiri dengan jamuan makan pada jam 12.30 tengah hari. Majlis ini juga mendapat liputan luas media dan semoga PSGFM terus maju jaya di masa hadapan.

Klik Ke Sini Untuk Majlis Perlantikan Guru Utama PSGFM di Hotel Equatorial, Bandar Baru Bangi.

 

About PEMEGANG AMANAH PSGFM

Pemegang Amanah PSGFM is a trustee entrusted by the Allahyarham Tuan Haji Anuar Abdul Wahab AMN to develop silat all around the world. You can check out more about this at http://www.kurikulumsilat.com