Malam Anugerah PSGFM 2015

Menuju ke lokasi bengkel silat di Rzeszow.

dari Hilton Rzeszow ke Hilton Malaysia…

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Adalah dimaklumkan bahawa Tuan Guru Yang Terutama Aminuddin Haji Anuar telah memberi persetujuan mengenai Majlis Malam Anugerah PSGFM 2015. Sukacita dimaklumkan bahawa Majlis Makan Malam PSGFM 2015 bakal berlangsung pada 31 Januari 2015 bertempat di Hotel Double Tree by Hilton, Kuala Lumpur.

Majlis anugerah ini bertujuan untuk memberi pengiktirafan pada ahli-ahli PSGFM yang telah berbakti dan mengharumkan nama Malaysia di semua lapisan peringkat rendah hinggalah tertinggi. Selain itu juga, majlis ini dapat memberikan informasi terkini mengenai PSGFM di bawah kepimpinan Tuan Guru Aminuddin Haji Anuar selepas era ayahnda beliau Allahyarham Tuan Guru Haji Anuar bin Abdul Wahab.

Justeru itu, dinasihatkan kepada semua ahli PSGFM agar dapat memperbaharui keahlian sebelum 15 Januari 2015 untuk hadir ke majlis gilang gemilang ini.

Di antara nama-nama orang terhormat yang disebut-sebut bakal hadir ke majlis ini adalah Tun Mahathir Mohamad, Tun Abdullah Badawi dan Bekas Presiden PESAKA, Tan Sri Muhammad bin Haji Taib.

Majlis ini bakal diserikan lagi dengan persembahan artis antarabangsa iaitu Maher Zain.

Sebarang permasalahan sila berhubung dengan Cik Azizah Aziz (013-429 0177), Pengarah Majlis Makan Malam PSGFM 2015.

Sekian, terima kasih.

Fatani Nusa Bakti

About PEMEGANG AMANAH PSGFM

Pemegang Amanah PSGFM is a trustee entrusted by the Allahyarham Tuan Haji Anuar Abdul Wahab AMN to develop silat all around the world. You can check out more about this at http://www.kurikulumsilat.com